Looking For Anything Specific?

נועם שליט : הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו .

אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. שליט הוביל את המאבק לשחרורו של גלעד שנפל בשבי חמאס בשנת 2006 במשך 5 וחצי שנותיו בשבי והפך . הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה . סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, הלך הערב (ד') לעולמו.

לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. נועם שליט ×'לע×
נועם שליט ×'לע×" ×¢×'ר ×"×'רים קשים ×'ש×'×™ כלכליסט from images1.calcalist.co.il
אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר מאבק במחלת הסרטן. נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה .

הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו .

נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר מאבק במחלת הסרטן. אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו. הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה . הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, הלך הערב (ד') לעולמו. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס.

נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67. אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו .

בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של נועם שליט זל. נועם שליט מ×
נועם שליט מ×"×'ר לראשונ×" Gilad Shalit Youtube from i.ytimg.com
נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67. אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו. נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של נועם שליט זל. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס.

הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו .

נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. שליט הוביל את המאבק לשחרורו של גלעד שנפל בשבי חמאס בשנת 2006 במשך 5 וחצי שנותיו בשבי והפך . הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה . נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, הלך הערב (ד') לעולמו. סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של נועם שליט זל. נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו. בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס.

הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו.

הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . 0b3tfiy7eqdakm
0b3tfiy7eqdakm from ynet-images1.yit.co.il
הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה . בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר מאבק במחלת הסרטן. בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של נועם שליט זל.

נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה.

אביו של גלעד שליט נפטר ממחלה קשה ויובא למנוחות בבית העלמין במצפה הילה. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . סרוגים | נועם שליט, אביו של גלעד שליט ומי שהוביל את המאבק לשחרורו, הלך הערב לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. שליט הוביל את המאבק לשחרורו של גלעד שנפל בשבי חמאס בשנת 2006 במשך 5 וחצי שנותיו בשבי והפך . בקיץ האחרון הוא עוד הספיק ללוות את בנו גלעד בחתונתו. לנוכח דבריו של נועם שליט, לאחר חזרת בנו, יש לסייג מאוד אמירות אלו, ונראה כי בשנה הראשונה לשביו סבל שליט מתנאים קשים ואף עבר עינויים, אך לאחר מכן השתפר מצבו. הוא יובא למנוחות מחר ביישוב מצפה . בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו של נועם שליט זל. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר מאבק במחלת הסרטן. נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, הלך הערב (ד') לעולמו.

נועם שליט : הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו .. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. נועם שליט הלך לעולמו בגיל 67. נועם שליט, אביו של גלעד שליט שנחטף בשנת 2006 והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 68, לאחר שחלה בסרטן הדם ועבר השתלה . לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס.

Posting Komentar

0 Komentar